Min fina uppdatering ♥

Ja... skitsamma, ni förstår ändå att jag har mycke grejer framför mej, imon ska jag ju till rhodos.  Men om det finns dator och så så bloggar jag såklart där :D Håll utkik!

Taknespridd är jag också. MYCKE grejer som snurrar här och där, jag hinner knappt ta hand om mej själv, 10 år är jag ska inte vara såhär. Men jag SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA :D Titta, nu skrev jag till och med med stora bokstäver...
En liten fin låt som jag hittade <3





Failbilder alá Astrid och Pelle;
Sommarglädje.se



Perfect Two ♥
Babe me and you ♥
3 Kommentarer till "Min fina uppdatering ♥"
Postat av: VILMA

Fina ni <3

URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/
Datum: 2012-06-10 / Klockan: 19:00:22
Postat av: Jonna

ni är så fina tillsammans!!


Datum: 2012-06-25 / Klockan: 12:14:48
Postat av: Amanda

Vad söta ni är ihop:D


Datum: 2012-07-03 / Klockan: 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!