Ridningen TISDAG

Hejsan! Jag red ju igen i Vilmas, Jonna, Emma och Idas ridgrupp. Jag fick Vigor, Jag har ju aldrig ridigt honom så jag tyckte det skullle bli spännande. Till att börja med Så red vi barbacka, och vi hoppade lite. Vi fick rida självständigt hela passet, så det var kul! Jag hoppade på studsen tre gånger, sen tränade jag honom lite på volterna, galopppfattningar mm. Jag tyckte han skötte sig UTMÄRKT! Jag är supernöjd över honom, han gick så fint ;) Och han var superhärlig rent ut sagt!
Jag ser verkligen fram i mot att rida honom igen!
Jag får bilder snart av Thilda! Då kommer dom upp på bloggen.


(Hade ingen bild på honom på den här datorn...)

0 Kommentarer till "Ridningen TISDAG"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!