FUCKK.....

Åh, ALLT bara vänder jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag skulle stå där alltid vid pelles sida, men det bara vänder mer och mer.  Jag saknar mitt sjävlförtroende, och för inte så länge sen var allt bäst, och allt var så good....
Jag finns där, jag är som en stjärna, syns inte men du vet att jag finns där.

  Ne,
nu ska fröken negativ sluta spela dum, och tänka positivt,
fast jag vet inte om det finns nå positivt.... Jo !! Jossanamigo slängde in en kommentar ! *yeey*

3 Kommentarer till "FUCKK....."
Postat av: Jonna

Ni är så fina!!!! I LOVE IT


Datum: 2012-05-17 / Klockan: 11:24:38
Postat av: VILMA

Pöss på dig vännen <3

URL: http://vilmaariel.blogg.se/
Datum: 2012-05-17 / Klockan: 18:01:35
Postat av: Jonna

<3

URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Datum: 2012-05-17 / Klockan: 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!