hejhej stallet idag!!

hejhej!! va istallet i dag;:P hade super kul med Jonna Thilda Tova Anna och Vilma!    hihi först gick vi till hagen sen fick vi ta in hästarna ja fick ta in FREJA!! hehe^^  sen fråga Tova om vi fick gå med hästarna och det fick vi:p sen borstade vi lite och sen åt vi inann knattegruppen kom pch nåra fick leda men inte ja:) aa men sen åkte vi hem och Anna missa den andra bussen mwihhhhiiii ne men vi såg bussen komma när vi satt på den andra bussen x) a men Thilda och jonna skjussa mamma hem men innan så åt vi munkar när vi vänta på henne yum yum!! men imorrn ska jag dit med thilda och emma mne jag åker inte dit när dom gör de:( a men jag hade inga bilder nu och vilma ska fixa header nu heyhey
ps en bra film när jonna hoppar chiivas!!!Tack ANNA för att du lärde mig att lägga in klipp:P

2 Kommentarer till "hejhej stallet idag!!"
Postat av: Thilda

jao, munkar e gött ;)

URL: http://mebumblebee.blogg.se/
Datum: 2011-08-23 / Klockan: 09:30:07
Postat av: jonna

finaste filmen (a)<3

URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Datum: 2011-08-24 / Klockan: 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!