hejsan svejsan:D

hejsan!! har kommit hem från stallet nu:P har varit där med Johanna Ida Vilma Jonna EmmaThilda ohc hade mysit!! a men jag och Ida tog 1 bussen till tanne svängen:D  som vanligt så va Freja social:) jag tränade henne oxå att lägga huvudet på sne det gick super<3<3<3 hihi och juste jag red ju chivas och jag tycker själv att jag fick en hyfsad galopp:) sen kolla jag på emma och dom det blev värsta paren, ida och eaameralda Jonna och chivas, vilma och ariel,. emma med Freja! lyllo henne... jo juste mamma skulle ringa till angneta och hon skulle fråga om jag fick byta till emmas grupp:) och om det går Vilmas!"!! kul kul blir tyvär inge stall för mig imorrn men på torsta!! heyhey!

1 Kommentarer till "hejsan svejsan:D"
Postat av: jonna

jobbig text xD <3

URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Datum: 2011-08-25 / Klockan: 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!