NEJ!!

Jag är ledsen! lédsen på nästan allt förutom att vilma köpte en grimma till mig på hööks;P men asså jag kan inte fatta jag kan inte fatta jag har inte tryckt in de i min skalle än!! Emma, jag är sååååå ledsen för dinn och min och alla andras skull. NU står inte Taxinne i sin box, inte sin Hage inte med Emma ingen stans jag kan inte fatta det!Emma ,  jag är så ledsen! jag önskar jag kunde göra nåt!. asså jag KAN inte fatta det. aja man får gå vidare jag har i allafal nåra glada nyheter: jag ska till stallet imorrn med vilma och vilma har köpt den här grimman↓ som jag ville ha har on köpt till mig på hööks TACK!! vilma. P.S. en låt som påminner mig om Freja!.DS.
2 Kommentarer till "NEJ!!"
Postat av: emma

:'( naw <3

URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Datum: 2011-08-24 / Klockan: 20:25:28
Postat av: emma

:'( naw <3

URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Datum: 2011-08-24 / Klockan: 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!