svar på kommentar:D

Sara om:Tack Tack Tack Tack!!!  Hej Sara jag lovar att jag inte ville vara taskig jag tyckte bara att den var såååå¨fin:D om du verkligen inte vill att jag ska ha den så kan jag ta bort den:P Förlåt om du inte ville att jag skulle ha den:)

2 Kommentarer till "svar på kommentar:D"
Postat av: emma

lilla astrid du menade ju inge dumt x) de fattar väl alla, tycker oxå bilden var fin och de e klart att du vill ha den.. men en del gillar inte de ;p

du får ta mina bilder iaf! :D

URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Datum: 2011-08-13 / Klockan: 18:24:33
Postat av: sara

Förstår att du inte menar något illa :)



Om du vill ta en bild så är det helt okej, bara du hänvisar till mig (skriver tex: foto sara hannerz eller länkar till min blogg) om du publicerar bilden och så får du förstås gärna fråga först :)

URL: http://sarahannerz.blogg.se/
Datum: 2011-08-14 / Klockan: 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!