världens bästa Freja!

hejhej!! jah är sjuk bläblä! ska till tandläkarn och fixa tandställnining! usch!:D IGÅR red jag ju i nya gruppen och jag trivdes mycke bättre där en i förra!:p det blev väldig bra start på första dagen det hela började med att jag fick rida FREJA!!!!!!!!!!!! jag va typ världens lyckligaste just då.:p jah red ju med kusinen gabriel! vi hade jättekul han red essmeralda jah Freja o sara Ella! först skritta vi en bit sen började vi trava och så vi red ju på galoppslingan:) sen ropade sara GALOPP och vi galopperade typ 5 steg sen började luzzan bralla... så hon höll på att flyga av men det blev inte så. sen träffa vi hälge tror det var han iallafal:P då sa sara att dom som ville fick galoppera på den där lilla gräsiga banan i skogen=) självklart ville jag och gabriel det så han tog täten och ja typ två meter efter. så sa jag så här: Kör hårt gabriel!! han bah nu du Astrid! å sen blev det full galopp en lång stund. men det avbröts när plötsligt freja sprang rakt ut från plan och fortsatte på galopp slingan i galopp med mig på ryggen sen fick jag stopp på henne efter 200 meter bort:) sara hållde på att dö av skratt! å jah med:P sen skulle vi vända hemmåt när arrow började stutsa så emmy flög av det givck bra iallafal=) aa det blev än vääääääldigt mysig ritt i skogen med freja:):):):):):):):):):):):) a jag trivdes mycket bättre där!! bilder kommer när E mma har lagt upp bilderna!  ojuste jag ska ju rida imorrn oxå det blir kul! pöss pöss:)
0 Kommentarer till "världens bästa Freja!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!