Hej!:)

Hej, Dålig uppdatering jag vet men vi pratar inte mer om det nu!:) Har tyvär inte varit i stallet idag:( Men jag har vilat lite.. Imorrn är det teori:) Inte det roligaste iaf:D Men i tisdags var det oxå teori vi lindade Chivas och tog tempen på Lasse och Arrow:) Och det är så synd om Jonna. Först Chivas sen Arrow.. Nu har Arrow fått kolik:(  Så jag Och Thilda gick lite med honom i ridhuset, sötgubben! Snart är det julhoppning! x) Jag har anmält mig på Poppe:D Och när jag rider in på banan så ska jag ge Sara en present!<3  En coca cola..




Vi hörs! Åhh juste Emma Ida Jonna åker till horse show på fredag:( Blir tomt! men hoppas på en massa bilder..
2 Kommentarer till "Hej!:)"
Postat av: Emma - Tanneryttarna

åh vilken fin header :)



japp, det skall bli massor av bilder!

puss på dig världens goaste tjej <3

URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Datum: 2011-11-24 / Klockan: 16:42:23
Postat av: Ida - Tanneryttarna

Fina Astrid och Sabissa ;)



Jag kommer att sakna dig super mycket Astrid. <3

URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Datum: 2011-11-24 / Klockan: 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!