Ridlektionen på Sabissa!:) (Barbacka)

Hej!:) Jag vill inte ens tänka på hur dåliguppdateringg jag haft!:( Jaja men tänkte skriva om när jag red barbacka i torsdags x) Jag red Sabissa... BARBACKA!!:D  Men ni vt ju hur jag är så fort jag får chansen till något lite knäppt så tar jag ju den:) Iaf så gick det superduperdundermegabra!! Lite jobbigt att sitta ner i traven på Idas lilla tjej:) Ja men galoppen på volterna gick nog bäst.. x) Avsittningen... Hahaha!! Jo jag var ju så otroligt trött i mina ben..  Så när jag skule hoppa av så veks bena på mig..:D Och det slutade med att jag satt på rumpan med Sabissa stirrandes på mig som om hon frågade vad jag hållde på med!:) Sara bah: Och du gör vad Astrid?:D hihi sån är jag.. Ni har ju redan fått bilder av Vilma men jag slänger upp några till. Åhh föresten:) Jag komer att få ett usb på söndag av snälla Vilma!:) Med typ massa saker! Då får ni hålla ögonen öppna på nya filmer x) Kolla min youtubekanal:) Favvo bilder:Galopp:) Vet ni:) Att efter ridpasset så var mina ridstrumpor alldeles vita av hår mot vaden:) och mina ridbyxor blev jättevita:D Jag tänkte vara med på julhoppningen med Poppe igen för jag vill ha revanch! ska vara Nisse! Puss puss Stallgänget!:) //Astrid

3 Kommentarer till "Ridlektionen på Sabissa!:) (Barbacka)"
Postat av: Jonna / tanneryttarna

hihi Astrid du är så rolig! :D:D <3

URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Datum: 2011-11-19 / Klockan: 09:30:50
Postat av: Thilda - Tanneryttarna

Haha söta bilder! Du är bara för knasig alltså x) <3

URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Datum: 2011-11-19 / Klockan: 11:12:38
Postat av: linn

fina bilder , hur gör man header?

URL: http://linnkajsakavat.blogg.se/
Datum: 2011-11-22 / Klockan: 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!