Svar på kommentar:)

Linn om: Ridlektionen:)


Jag ska också vara med på halloween övernattning och jag har just nu Freja men jag önskade att du fick Freja istället än mig

sv: Jaa du Linn.. Du är allt för göllig du. Jag önskar oxå att jag kunde få Freja nån gång!!;) Men vi syns ju på halloweenövernattningen så får vi väll skrika ikapp!:D







Ja men hörni..  Hej förresten:) hihi ja men jag undrar om nån  har lust att försöka få enb riktigt bra bild på mi och Freja?:) för just nu har jah bara den här Men börjar tröttna.. PLEEEEEEEEASE? (stavsa det så??) jaja men juste.. vinnaren av tävlingen är VILMA! grattis!!:)

1 Kommentarer till "Svar på kommentar:)"
Postat av: Linn

haha, Det ska vi

URL: http://linnkajsakavat.blogg.se/
Datum: 2011-11-11 / Klockan: 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!