Gästbloggning!

Hej! :)

Jag heter Vilma, och jag rider också på Tanne som ni säkert vet.
Min favorithäst heter Ariel, och ni kan kolla min blogg där jag skriver mycket om henne, Vilmaariel.blogg.se (klick!)
Astrid är jättesnäll, hon är nog världens sötaste tjej :)
Freja kan vara glad. ;P
Vet inte vad jag ska skriva mer.. Jag brukar vara i stallet varje söndag, måndagar, och 1 eller 2 gånger till ;)

Nu ska jag lägga upp några bilder från när Astrid betade Freja på gräsplan! :) ↓


Hihi, sötisar va? :)
Ni får en bild på mig och Ariel också ↓


Vi kanske hörs nått mer? :)

// Vilma ♥ Ariel

1 Kommentarer till "Gästbloggning!"
Postat av: Amanda den coole

hej. coola du och freja e vi syns i morgon pöss pöss !! :) <33

URL: http://blabla
Datum: 2011-09-01 / Klockan: 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!