Awesome dag!<3

Hej. Har kollat klart på ponnyakuten nu:) Idag har jag varit i stallet. Från början gick vi till Frösöhästgård och kollade på Pay´Jump. Sen gick vi till stallet. Åt Lunch x) CHILLLÖ.. Sen hade vi LIIITE kul. Jag skulle koka nudlar.. Ni vet att jag är en stjärna i köket! Iaf jag kokade nudlal.


Jag : AJ!! Jag har en nudel i skinnet!!:D


Emma : Ahahahahahahahahahahahah!!!!!


GARV!!??


Sen bestämde vi att vi skulle se på ponnyakuten på T:Vn i cafeterian:D


Emma:    Jag ska bara kolla om det finns barnkanalen.


Och sen hon bah : PONNYAKUTEN!!:D

Det var ponnyakuten alla satt och kollade! Sen slutade det med att jag fick hjärtattack!

1 Kommentarer till "Awesome dag!<3"
Postat av: Emma - Tanneryttarna

hahahhahahahaha fy vad roligt :D

URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Datum: 2012-01-22 / Klockan: 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!